Zenful Logo Zwart Fit Transparant Desktop

Retourneren

Lees hier de retourvoorwaarden als je wilt retourneren

Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren, mits de verzegeling niet verbroken is en je voldoet aan de retourvoorwaarden. Bij verbreking van de verzegeling is jouw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht je gebruik maken van jouw herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.

 

De kosten voor retour zijn volledig gratis.
Deze kosten (circa 6,95 per pakket) nemen we op in onze eigen kosten. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is en voldoet aan de retourvoorwaarden.

 

Product ruilen
Ruilen kan niet, maar je kan een nieuwe bestelling plaatsen. De producten waar je van afziet kun je kosteloos naar ons retourneren.

 

Retourvoorwaarden:
Onze producten zijn verpakt in een verzenddoos met verzegeling. Indien de verzegeling verbroken is van het product verpakking, kan het product niet retour gestuurd worden. Wij willen echter graag met je tot een passende oplossing komen, mocht je niet tevreden zijn met onze producten.

Het te ruilen of te retourneren product moet altijd voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:

  • Het artikel moet volledig binnen 14 dagen teruggestuurd worden

Let op:
– Oliën (Etherische olie , basisolie, diffuser vloeistof etc.) en geurstenen kunnen niet retour gestuurd worden in verband met hygiëne. 
– Bij beschadiging of gebruik van het product kan er waardevermindering toegepast worden.

Retourneren
Als je wilt retourneren klik dan hier > retourneren.
*Let wel op dat jouw bestelling die je wilt retourneren voldoet aan de retourvoorwaarden die hier boven genoemd zijn.

 

Garantie
Het is belangrijk om gelijk na ontvangst van de zending jouw bestelling te controleren op gebreken. Mocht het product in een uniek geval toch gebreken vertonen, dan valt dit onder de garantieregeling. Wij zullen je dan direct een ander artikel toezenden en de gemaakte kosten voor onze eigen rekening nemen. Lees altijd voor het gebruik van onze producten de gebruiksaanwijzing door. We proberen je altijd te helpen zover we kunnen!

 

Opmerkingen en tips

  • Wij kunnen de retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht om de schade in rekening te brengen.
  • Vraag altijd om een bewijs van retour zenden bij PostNL.
  • Maak de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open, zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen!