Veelgestelde vragen

Hier lees je de meest gestelde vragen

Algemene vragen

Verzendingen

Wanneer ontvang ik mijn pakketje?

De levertijd van een pakketje is 1-3 werkdagen. Je pakketje kun je altijd via track & trace code volgen die je in je mail ontvangt. Het kan soms voor komen dat de levertijd wat langer duurt wegens drukte of vertraging bij postNL.

 

Wat kost de verzending?

Zendingen vanaf €50,- zijn in Nederland, België en Duitsland gratis.

Zendingen onder de €50,- bedragen in Nederland €6,75 en in België of Duitsland €7,95.

Abonnementen zijn in Nederland, België en Duitsland altijd met gratis verzending.

 

Waarom heb ik mijn pakketje nog steeds niet ontvangen?

Het spijt ons zeer als je jouw pakketje niet op de aangegeven datum hebt ontvangen. We snappen je bezorgdheid. Maak je maar geen zorgen. Vaak ontvang je het gewoon binnen enkele dagen. Heb je het na 3 dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op via de icoontje links onderin je scherm of stuur een mail naar info@myzenful.nl . We helpen je graag verder.

Betalingen

Kan ik veilig betalen?

Op www.myzenful.nl betaal je altijd veilig met IDEAL, bancontact, paypal, KLARNA, visa, creditcard, mastercard etc.

Betaling gedaan, maar geen bevestiging ontvangen?

Heb je een bestelling geplaatst, de betaling afgerond, maar geen orderbevestiging per e-mail ontvangen? Dan kan het zijn dat de betaling nog verwerkt moet worden. Als je na 15 minuten nog geen e-mail hebt ontvangen is het mogelijk dat er iets mis is gegaan.

Controleer altijd eerst of het bedrag wel is afgeschreven van je bankrekening, PayPal rekening of creditcard. Als dit niet het geval is, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen. Als het bedrag wel is afgeschreven verzoeken we je contact met ons op te nemen. Wij controleren dagelijks betalingen, maar het kan gebeuren dat wij jouw betaling niet kunnen zien. Stuur daarom een e-mail met daarin je ordernummer. Dan kunnen wij je snel helpen.

Het bedrag is niet afgeschreven, maar ik heb wel een orderbevestiging ontvangen

Het kan gebeuren dat er een storing is bij de gebruikte betaalmethode, en je betaling hierdoor mislukt. In enkele gevallen ontvang je dan wel een orderbevestiging per e-mail. Als dit voorkomt kan je zelf een nieuwe bestelling plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt. Je kunt ook contact met ons opnemen.

Overige problemen of heb je vragen over een betaling?

Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.

Retourneren

Ik wil het product graag retourneren. Kan dit?

Je kunt je producten binnen 14 dagen volledig gratis retourneren als het product voldoet aan de voorwaarden. Etherische oliën kunnen nooit geretourneerd worden in verband met hygiëne.

Retourvoorwaarden: retourneren van een product moet altijd voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:

– Het product en verpakking moeten volledig, ongeopend en onbeschadigd zijn
– Het product mag niet gebruikt zijn
– Het artikel dient in de originele verpakking binnen 14 dagen retour gestuurd worden!

Let op: etherische oliën, geurstenen etc. kunnen niet retour gestuurd worden in verband met hygiëne.

Product gerelateerd